Czyszczenie układów wtryskowych

Masz problem z nierówną pracą silnika? Samochód stracił moc? Podczas badania technicznego pojazdy, wzrosła emisja spalin?Czyszczenie układów wtryskowych

Prawdopodobnie Twój samochód potrzebuję zabiegu oczyszczania wtrysków. Korzystając z zaawansowanych urządzeń firmy Liqui Moly przywracamy pierwotne osiągi  silników benzynowych oraz diesla.

O to zyskujesz dzięki oczyszczeniu układów wtryskowych w naszej firmie:

  • mniejsze zużycie paliwa
  • równa praca silnika
  • redukcja ilości spalin
  • przywrócenie pierwotnych osiągów silnika
  • przedłużenie żywotności układu wtryskowego

 

Zalecany harmonogram czyszczenia silnika benzynowego
Przebieg 10 000 – 20 000 km/rok Przebieg powyżej 40 000 km/rok
Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy oraz układ olejowy silnikawyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R. Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy oraz układ olejowy silnika
Co 60 000 km – wymienić olej przekładni automatycznej Co 40 000 km – wyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R.
Co 120 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje) Co 120 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje)
Zalecany harmonogram czyszczenia silnika Diesla
Przebieg 15 000 – 30 000 km/rok Przebieg powyżej 60 000 km/rok
Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy oraz układ olejowy silnika Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy
Co 40 000 km – wyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R.
Co 60 000 km – wymienić olej w przekładni automatycznej co 60 000 km – wyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R.Wymienić olej w przekładni automatycznej
Co 100 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje) Co 120 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje)