Masz problem z nierówną pracą silnika? Samochód stracił moc? Podczas badania technicznego pojazdy, wzrosła emisja spalin?
Prawdopodobnie Twój samochód potrzebuję zabiegu oczyszczania wtrysków. Korzystając z zaawansowanych urządzeń firmy Liqui Moly przywracamy pierwotne osiągi silników benzynowych oraz diesla.
O to zyskujesz dzięki oczyszczeniu układów wtryskowych w naszej firmie:
- mniejsze zużycie paliwa
- równa praca silnika
- redukcja ilości spalin
- przywrócenie pierwotnych osiągów silnika
- przedłużenie żywotności układu wtryskowego
Zalecany harmonogram czyszczenia silnika benzynowego | |
---|---|
Przebieg 10 000 – 20 000 km/rok | Przebieg powyżej 40 000 km/rok |
Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy oraz układ olejowy silnikawyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R. | Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy oraz układ olejowy silnika |
Co 60 000 km – wymienić olej przekładni automatycznej | Co 40 000 km – wyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R. |
Co 120 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje) | Co 120 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje) |
Zalecany harmonogram czyszczenia silnika Diesla | |
---|---|
Przebieg 15 000 – 30 000 km/rok | Przebieg powyżej 60 000 km/rok |
Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy oraz układ olejowy silnika | Co 20 000 km – wyczyścić układ wtryskowy |
Co 40 000 km – wyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R. | |
Co 60 000 km – wymienić olej w przekładni automatycznej | co 60 000 km – wyczyścić układ dolotowy oraz zawór E.G.R.Wymienić olej w przekładni automatycznej |
Co 100 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje) | Co 120 000 km – wyczyścić dodatkowo turbinę o zmiennej geometrii (jeśli występuje) |